Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.
Voordelen van een account:
- lees en plaats forumberichten
- lees en plaats sociale berichten
- krijg toegang tot alle WMSX spellen
De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-stappen-verificatie in.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De #Makita DKP18ZJ accu #schaaf is een 18 volt schaafmachine zonder koolborstels. Deze machine schaaft net zo krachtig als een vergelijkbare gesnoerde versie. Afgelopen week heb ik dit apparaat voor het eerst gebruikt, eerst op een proefvlak met een schaafdiepte van 0,1 mm. Dit proefvlak (een...
De #Makita DRT50ZJX9 is dankzij de meegeleverde hulpstukken als een #bovenfrees en als een #kantenfrees te gebruiken. De machine is geschikt voor schacht diameter 6 en 8 mm. Ondanks dat deze frees op 18 volt werkt heeft het meer dan voldoende kracht om mooi te frezen. Om het apparaat te...
De #Makita SP6000J1X #invalzaag is geleverd met een 1500mm geleiderrail. De zaagdiepte is in te stellen om eerst voor te zagen en uiteindelijk splintervrij door te zagen. In combinatie met de geleiderrail moet de gewenste diepte met de dikte van de rail worden verhoogd. De rail ligt zonder te...
De #DeWalt DCD 778 heb ik enige tijd geleden aangeschaft vanwege het ontbreken van de klopfunctie op mijn #Makita DDF484RTJ. Op zich is de DeWalt een prima machine, maar het ligt net iets minder lekker in de hand dan de Makita. Op de hoogste snelheid (2 standen) draait de machine minder snel dan...
Deze #Makita DDF484RTJ #accuboormachine heb ik inmiddels weer de nodige jaren naar tevredenheid gebruikt. Met 2 snelheden werkt het ideaal en het ligt fijn in de hand. Het enige wat ontbreekt is de klopfunctie. Voor de klopfunctie had ik de #DeWalt DDC778 aangeschaft. Inmiddels heb ik de...
...4.0 EI set multitool
Extra accessoires: hoekaanzet, exenteraanzetstuk, 3/8" adapter, airstream lader, extra accu en een telefoon lader.
#Makita
DDF484RTJ accuboormachine
DRT50ZJX9 accu boven- en kanten frees (met gratis accu dankzij de Makita punten)
DCG180ZXK accu kitspuit (met gratis...
Ik heb de #Makita DF330D inmiddels weer een paar jaar in gebruik. Deze heb ik destijds gekocht ter vervanging van mijn vorige (simpele en zeer goedkope) Gamma huismerk accuboormachine van 18 volt.
Ondanks dat de Makita slechts 10.8 volt is heeft deze wel aanzienlijk meer power dan zijn 18 volt...