Zoekresultaten

1. Master

Accident Man (2018)

Titel: Accident Man Genre: Actie, Misdaad, Thriller Director: Jesse V. Johnson Cast: Scott Adkins, Ray Stevenson, Ashley Greene, Michael Jai White, Ray Park, Amy Johnston, David Paymer, Perry Benson, Nick Moran, Ross O'Hennessy, Tim Man, Leon Finnan, Brooke Johnston, Stephen Donald...
  2. Master

Assassination Games (2011)

Titel: Assassination Games Genre: Actie Director: Ernie Barbarash Cast: Jean-Claude Van Damme, Scott Adkins, Kevin Chapman, Ivan Kaye, Valentin Teodosiu, Alin Panc, Serban Celea, Michael Higgs, Kris Van Damme, Marija Karan, Bianca Bree, George Remeș, Mărioara Sterian, Andrew French...
  3. Master

Denon X2500H

Sinds 2 weken heb ik mijn oude Harman/Kardon AVR130 vervangen door de Denon AVR X2500H met Dolby Atmos. Allereerst viel mij het strakke en eenvoudige design op aan deze receiver. Deze Denon had ik al een langere tijd op het oog, maar door het ontbreken van een coaxiale digitale ingang had ik...
  4. Master

Database naar utf8mb4 converteren zonder SSH

Indien de XenForo database niet in het utf8mb4 formaat staat is het niet mogelijk om de emoji's te gebruiken. Het converteren van de database kan vaak via SSH. Indien deze optie niet beschikbaar is kan dit ook rechtstreeks in phpMyAdmin (wat ik zelf met de databases van dit forum en een ander...
  5. Master

Cold Pursuit (2019)

Titel: Cold Pursuit Genre: Actie, Drama, Thriller, Misdaad Director: Hans Petter Moland Cast: Liam Neeson, Laura Dern, Tom Bateman, Tom Jackson, William Forsythe, Emmy Rossum, John Doman, Domenick Lombardozzi, Benjamin Hollingsworth, Julia Jones, Michael Eklund, Bradley Stryker, Michael...
  6. Master

open externe links in een nieuw tabblad

Download deze extentie en plaats het zip bestand in de map /ext van het phpBB forum. Pak het bestand uit en activeer de extentie in het adminpaneel van het forum. Hierna worden externe links geopend in een nieuw tabblad terwijl de interne links in het eigen tabblad geopend worden. Eventuele bugs...
  7. Master

Opdrachtregels (commandline)

Nadat de updutes zijn toegevoegd kan het zijn dat er verouderde pakketten achter blijven. Opruimen kan dan via het commando sodu apt autoremove -y
  8. Master

Opdrachtregels (commandline)

Met de toetscombinatie Ctrl, Alt en t kan de terminal voor opdrachtregels worden geopend. Om het systeem up tot date te houden zijn de volgende opdrachten nodig: - update: Om de softwarelijst te controleren op nieuwe toevoegingen - upgrade: Om de updates vanuit de softwarelijst door te voegen...
  9. Master

Spy (2015)

Titel: Spy Genre: Actie, Komedie, Misdaad Director: Paul Feig Cast: Melissa McCarthy, Jude Law, Rose Byrne, Jason Statham, Miranda Hart, Bobby Cannavale, Allison Janney, 50 Cent, Morena Baccarin, Raad Rawi, Jessica Chaffin, Sam Richardson, Katie Dippold, Romain Apelbaum, Richard Brake...
  10. Master

Falcon Rising (2014)

Titel: Falcon Rising Genre: Avontuur, Actie Director: Ernie Barbarash Cast: Michael Jai White, Neal McDonough, Lateef Crowder, Laila Ali, Hazuki Kato, Masashi Odate, Millie Ruperto, Robert Colón, Jazmin Caratini, Michael J. Morris, Jimmy Navarro, Johnny Yang, Clifford Myatt, Eddie...
  11. Master

Blood and Bone (2009)

Titel: Blood and Bone Genre: Drama, Actie, Thriller Director: Ben Ramsey Cast: Michael Jai White, Julian Sands, Eamonn Walker, Dante Basco, Nona Gaye, Michelle Belegrin, Bob Sapp, Dick Anthony Williams, Ron Yuan, Kimbo Slice, Gina Carano, Maurice Smith, Kevin Phillips, Ernest Miller...
  12. Master

Undisputed III: Redemption (2010)

Titel: Undisputed III: Redemption Genre: Actie, Thriller Director: Isaac Florentine Cast: Scott Adkins, Mykel Shannon Jenkins, Mark Ivanir, Hristo Shopov, Marko Zaror, Michael Baral, Ilram Choi, Robert Costanzo, Lateef Crowder, Esteban Cueto, Vernon Dobtcheff, Valentin Ganev, Velislav...
  13. Master

Boyka: Undisputed IV (2016)

Titel: Boyka: Undisputed IV Genre: Thriller, Actie, Misdaad Director: Todor Chapkanov Cast: Scott Adkins, Teodora Duhovnikova, Alon Aboutboul, Julian Vergov, Martyn Ford, Brahim Achabbakhe, Paul Chahidi, Petio Petkov, Valentin Ganev, Vlado Mihailov, Vladimir Kolev, Hristo Petkov, Boris...
  14. Master

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019)

Titel: Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw Genre: Actie, Misdaad, Drama Director: David Leitch Cast: Dwayne Johnson, Jason Statham, Idris Elba, Vanessa Kirby, Eiza González, Eddie Marsan, Stephanie Vogt, David Mumeni, Axel Nu, Lampros Kalfuntzos Release: 2019-08-01 Plot: 'Hobbs...
  15. Master

The Curse of La Llorona (2019)

Titel: The Curse of La Llorona Genre: Thriller, Horror, Mysterie Director: Michael Chaves Cast: Linda Cardellini, Raymond Cruz, Marisol Ramirez, Patricia Velásquez, Sean Patrick Thomas, Roman Christou, Jaynee-Lynne Kinchen, Tony Amendola, Madeleine McGraw, Sierra Heuermann, Oliver...
  16. Master

Update

Het Masterforum gaat het groepensysteem verlaten zodat gewoon alle topics te zien zijn zonder groepslid te worden.
  17. Master

King's Valley 2

Op Youtube kwam ik een leuk filmpje tegen ;)
  18. Master

Mat '64

19. Master

Update

Dat stukje moet ik nog vertalen :eek:
  20. Master

Stadler trein

Een smartphone is dan toch iets handiger :cool:
Bovenaan