Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.

Zoekresultaten

1. Master

Cd speler en Minidisk

Ik heb zojuist mijn oude cd speler en minidisc recorder weer eens van zolder gehaald. De cd speler (Sony CDP-CE215) is een 5 cd wisselaar. De minidisc recorder (Sony MDS-JE500) staat op deze foto in de opname stand en geeft op die manier het digitale signaal van de cd speler door aan de Denon...
  2. Master

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019)

Ik heb gisteren avond eens lekker zitten genieten van deze film. Leuke actie met een vleugje humor.
  3. Master

211 (2018)

Titel: 211 Genre: Actie, Drama, Misdaad Director: York Alec Shackleton Cast: Nicolas Cage, Sophie Skelton, Dwayne Cameron, Weston Cage, Michael Rainey Jr., Cory Hardrict, Amanda Cerny, Ori Pfeffer, Petar Mitev, Aaron Cohen, Sapir Azulay, Velizar Binev, Bleona, Owen Davis, Rachel...
  4. Master

Savage Dog (2017)

Titel: Savage Dog Genre: Actie Director: Jesse V. Johnson Cast: Scott Adkins, Marko Zaror, JuJu Chan, Cung Le, Vladimir Kulich, Keith David, Matthew Marsden, Luke Massy, Aki Aleong, Charles Fathy, Sheena Chou, Kade Vu Release: 2017-08-04 Runtime: 94 Plot: Indochina, 1959. Het...
  5. Master

Donald Dump

6. Master

Donald Dump

7. Master

ClipGrab

Clipgrab via ppa downloaden: Open de terminal en voeg de ppa toe: add-apt-repository ppa:clipgrab-team/ppa Update en upgrade de APT lijst en pakketten: sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade Let op: op dit moment is er nog geen officiële ppa voor Ubuntu 20.04. Hierdoor kan een foutmelding...
  8. Master

Gehakt met sperziebonen

Ik heb vandaag de sperziebonen vervangen door spinazie. En dat smaakte absoluut niet verkeerd :D
  9. Master

Overlord (2018)

Titel: Overlord Genre: Horror, Oorlog, Sciencefiction Director: Julius Avery Cast: Jovan Adepo, Wyatt Russell, Mathilde Ollivier, John Magaro, Pilou Asbæk, Bokeem Woodbine, Iain De Caestecker, Dominic Applewhite, Jacob Anderson, Gianny Taufer, Erich Redman, Patrick Brammall, Mark...
  10. Master

Denon AVR-X1600H

Afgelopen weekend heb ik de AVR-X250BT van mijn vriendin vervangen door de AVR-X1600H. Ondanks de kleine optische verschillen en dezelfde hoogte zijn beide modellen toch wel totaal verschillend. Het vermogen van de AVR-X1600H bedraagt 80 watt per kanaal (gemeten bij stereo weergave over de volle...
  11. Master

Denon AVR-X250BT

De Denon AVR-X250BT is een echte instapmodel voor een scherpe prijs. Dit betreft een 5.1 receiver waarmee je een home cinema kan creëren. Voor deze prijsklasse kan je uiteraard geen topmodel verwachten, maar de prestaties vallen ook absoluut niet tegen. De AVR-X250BT beschikt over de...
  12. Master

test unread

Unreaded text
  13. Master

test read

readed tekst
  14. Master

1917 (2019)

Titel: 1917 Genre: Oorlog, Drama, Actie Director: Sam Mendes Cast: George MacKay, Dean-Charles Chapman, Mark Strong, Andrew Scott, Richard Madden, Claire Duburcq, Colin Firth, Benedict Cumberbatch, Daniel Mays, Adrian Scarborough, Chris Walley, Nabhaan Rizwan, Jamie Parker, Tommy...
  15. Master

Triple Threat (2019)

Deze film bevat net zoveel actie als een achtbaan door een mijnenveld. Met Scott Adkins en Micheal Jai White worden 2 sterke personages weg gezet waar Tony Jaa en Tiger Hu Chen hun handen behoorlijk vol mee hebben. Ook Iko Uwais stelt zeker niet teleur. Voor de liefhebbers van deze genre is...
  16. Master

Triple Threat (2019)

Titel: Triple Threat Genre: Thriller, Actie Director: Jesse V. Johnson Cast: Tony Jaa, Tiger Hu Chen, Michael Jai White, Scott Adkins, Iko Uwais, Michael Bisping, Celina Jade, JeeJa Yanin, Dominiquie Vandenberg, Michael Wong, Monica Mok, Daniel Whyte, Ron Smoorenburg, Zhang Guangbei...
  17. Master

Gehakt met sperziebonen

De ingrediënten voor 2 personen: - 200 gram sperziebonen - 250 gram rundergehakt - 150 gram mais - 1 ui - 1 teentje knoflook - 125ml creme fraiche - bladerdeeg (afhankelijk van de ovenschaal 5 tot 6 plakjes) - 3 eieren - 2 theelepels paprikapoeder - 1 theelepel kerriepoeder - ½ theelepel...
  18. Master

Het zonnestelsel

De Zon is "onze" centrale ster, het hart van ons zonnestelsel. De zon behoort met zijn diameter van 1,393 miljoen kilometer tot de klasse van de "gele dwergsterren". Een ster is een hemellichaam waarin de massa en druk groot genoeg zijn om een spontane kernfusie op te wekken. Hoe groter de...
Bovenaan