• Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.

Voordelen van een account:
    - lees en plaats forumberichten
    - lees en plaats sociale berichten
    - krijg toegang tot alle WMSX spellen
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-stappen-verificatie in.

DKP181ZJ accu schaaf

Master

Administrator
Medewerker
De #Makita DKP18ZJ accu #schaaf is een 18 volt schaafmachine zonder koolborstels. Deze machine schaaft net zo krachtig als een vergelijkbare gesnoerde versie. Afgelopen week heb ik dit apparaat voor het eerst gebruikt, eerst op een proefvlak met een schaafdiepte van 0,1 mm. Dit proefvlak (een hardhouten lat) kreeg na het bewerken met de schaaf een mooi glad oppervlak. Nu zal de schaaf met een schaafdiepte van 0,1 mm minder weerstand ondervinden dan met een schaafdiepte van 3 mm. Met mijn werkzaamheden heb ik de schaaf ook met een schaafdiepte van 2 mm gebruikt, wat ook een goed resultaat gaf. Het grote voordeel van deze schaaf is dat het strak tegen het werk te gebruiken is.

DKP181ZJ_C1L0_s100.jpg

Een filmpje waarin deze Makita met 3 andere merken word vergeleken:

Back
Bovenaan