Airfryer friet gemist? Start met kijken op NPO Start
De Keuringsdienst kocht een zak frieten. Speciale friet. Niet om te bakken in het vet maar in de hete lucht. Ofwel airfryer friet. Maar hoe frituur je met lucht?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Heb je hem inmiddels al uitgeprobeerd, of is het nog steeds in nieuwstaat? Afgelopen weekend zijn de afbakbroodje uitgeprobeerd, en ook die test is goed geslaagd. Aangezien een airfryer niet voor hoeft te verwarmen gaat dat dus een stuk sneller (en daardoor zuiniger) dan in een gewone oven. Aankomend weekend staan de Vietnamese loempia's op het programma.We hebben het nog niet geprobeerd de tijd er nog niet voor genomen
Totaal geen fan van frituur/snacks?ik heb er geen in huis. En ook geen normale frituurpan
Jawel, juist wel, daarom heb ik het niet in huis. Dan kan ik het af en toe gaan eten buiten de deur. Maar in huis hebben staan, is me te gevaarlijk.Heb je hem inmiddels al uitgeprobeerd, of is het nog steeds in nieuwstaat? Afgelopen weekend zijn de afbakbroodje uitgeprobeerd, en ook die test is goed geslaagd. Aangezien een airfryer niet voor hoeft te verwarmen gaat dat dus een stuk sneller (en daardoor zuiniger) dan in een gewone oven. Aankomend weekend staan de Vietnamese loempia's op het programma.
Totaal geen fan van frituur/snacks?
Gelukkig kan ik mij redelijk beheersenMaar in huis hebben staan, is me te gevaarlijk.
Nee, vis moet je laten zwemmen, dat is aan mij niet besteed.
Zelf ben ik een lange tijd sceptisch geweest voor wat betreft het frituren in een #airfryer, maar uiteindelijk toch maar eens de gok gewaagd.
ik moest er ook aan wennen, en was er behoorlijk voorzichtig mee... maar nu ik hem heb en gebruik, vind ik het een heel handig aparaat... hij staat nu op een vaste plek , waar hij inderdaad veel ruimte inneemt, maar het gemak maakt veel goed.Het is inderdaad wel een apparaat wat de nodige ruimte inneemt.