• Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.

Voordelen van een account:
    - lees en plaats forumberichten
    - lees en plaats sociale berichten
    - krijg toegang tot alle WMSX spellen
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-stappen-verificatie in.

Frieturen in de airfryer

Wij hebben zo eentje staan maar nog niet uitgeprobeerd?Maar volgens mijn zus die er ook eentje heeft, zo die frietjes wel te eten zijn.Binnenkort toch maar eens proberen.

In de #Ninja Foodi AF300 werkt het in elk geval goed. Wel is het even uitproberen om de juiste tijd en temperatuur te vinden.

Laatst bewerkt:
Zelf ben ik een lange tijd sceptisch geweest voor wat betreft het frituren in een #airfryer, maar uiteindelijk toch maar eens de gok gewaagd.

Laatst bewerkt:
Moet altijd de eerste keer zijn vind ik?We hebben het nog niet geprobeerd de tijd er nog niet voor genomen, maar dit komt wel eens

We hebben het nog niet geprobeerd de tijd er nog niet voor genomen
Heb je hem inmiddels al uitgeprobeerd, of is het nog steeds in nieuwstaat? Afgelopen weekend zijn de afbakbroodje uitgeprobeerd, en ook die test is goed geslaagd. Aangezien een airfryer niet voor hoeft te verwarmen gaat dat dus een stuk sneller (en daardoor zuiniger) dan in een gewone oven. Aankomend weekend staan de Vietnamese loempia's op het programma.

ik heb er geen in huis. En ook geen normale frituurpan
Totaal geen fan van frituur/snacks?

Nog steeds niet gebruikt(is nog nieuw niet gebruikt) we zijn meer fan van gesneden friet en in de frituur ketel.En soms naar de frituur dat kan ook eens goed smaken.

Ik heb afgelopen weekend de loempia's (van een Vietnamese loempiakraam) uitgeprobeerd en goedgekeurd 😋

Heb je hem inmiddels al uitgeprobeerd, of is het nog steeds in nieuwstaat? Afgelopen weekend zijn de afbakbroodje uitgeprobeerd, en ook die test is goed geslaagd. Aangezien een airfryer niet voor hoeft te verwarmen gaat dat dus een stuk sneller (en daardoor zuiniger) dan in een gewone oven. Aankomend weekend staan de Vietnamese loempia's op het programma.

Totaal geen fan van frituur/snacks?
Jawel, juist wel, daarom heb ik het niet in huis. Dan kan ik het af en toe gaan eten buiten de deur. Maar in huis hebben staan, is me te gevaarlijk.

Zelf ben ik een lange tijd sceptisch geweest voor wat betreft het frituren in een #airfryer, maar uiteindelijk toch maar eens de gok gewaagd.

Het is inderdaad wel een apparaat wat de nodige ruimte inneemt.
ik moest er ook aan wennen, en was er behoorlijk voorzichtig mee... maar nu ik hem heb en gebruik, vind ik het een heel handig aparaat... hij staat nu op een vaste plek , waar hij inderdaad veel ruimte inneemt, maar het gemak maakt veel goed.

Back
Bovenaan