Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.

Ik zag dit op Facebook.....

Master

Administrator
Medewerker

faroud

New Member
Heb het er weer afgegooid uit mijn server?Allemaal waren ze daar aan het klagen over fb,dus dacht er hun een plezier mee te doen? heb jij eentje gezien hewel ik ook niet?Er waren er 5a6 op mijn vraag, niet te moeite om daar mijn tijd en geld in te steken.
Ze zullen nu moeten smeken wil ik hem er weer zetten?

Master

Administrator
Medewerker
Ik vermoed dat dat soort projecten ook weinig succes zullen hebben. Het blijft wel leuk om daarmee te experimenteren, maar dan moet je eigenlijk de handigheid hebben om zelf als developer dingen te kunnen aanpassen. En daar kan dan zo honderden uren in gaan zitten.

faroud

New Member
Ja klopt als je daar moet aan beginnen voor honderden uren en dit dan voor niets, zou zonde zijn van je tijd dat je daar insteekt?En zeker als je nog in een leer proces zijt.Begon me al aardig te lukken met de mogelijkheden die er op voorhanden waren?Want het is een open source die je gratis op een server kan en mag plaatsen,maar met beperkte middelen je kon wel een gebruiker verwijderen maar dat was dan ook alles?Wou je meer dan moest je naar medium gaan met meer mogelijkheden, maar koste 4,95 dollar per maand, verder moet ik wel zeggen dat de voor inhoud het niet moest onderdoen dan facebook alles was voor 90% identiek.

Master

Administrator
Medewerker
Want het is een open source die je gratis op een server kan en mag plaatsen
Dat geeft ook aan dat er naast jou velen anderen met hetzelfde project bezig zijn, waardoor het unieke concept er al af is. Verder moet je eerst ingelogd zijn om te kunnen zien wat er op te vinden is, wat voor velen al een grote drempel kan zijn.
Op dat punt vermoed ik dat een forum meer succes zal hebben dan een uitgeklede variant van Facebook.

faroud

New Member
klopt dat weet je natuurlijk nooit hee@master sommige mensen kijken er niet eens naar? heb daar al eens een bijzondere mail toegekregen en zonder pardon map geleegd, conclusie was een factuur van 21 euro maar moest meer betalen, nalatigheids intresten? Dus toch geraadzaam om de map gewoon eens te openen.

faroud

New Member
Op mijn websites kan ik het registreren uitschakelen, want er is een extensie invite waar alle leden en het team familie en vrienden persoonlijk kan uitnodigen,maar je moet dan wel het emailadres bezitten een voordeel spammers geraken er niet meer op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan