Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.

Insidious: Chapter 4 (2018)

Master

Administrator
Medewerker
0,00 star(s) Beoordeling: 0.00/5 0 Stemmen
Titel: Insidious: Chapter 4 (2018)

Genre: Mysterie, Horror, Thriller

Director: Adam Robitel

Cast: Lin Shaye, Angus Sampson, Leigh Whannell, Josh Stewart, Caitlin Gerard, Spencer Locke, Tessa Ferrer, Kirk Acevedo, Bruce Davison, Marcus Henderson, Judith Drake, Pierce Pope, Hana Hayes, Ty Simpkins, Rose Byrne, Patrick Wilson, Stefanie Scott, Barbara Hershey, Javier Botet, Amanda Jaros, Aleque Reid, Ava Kolker, Thomas Robie, Devin Koehler

Release: 2018-01-03

Runtime: 103

Plot: De film speelt zich af na de gebeurtenissen uit 'Insidious: Chapter 3'. Nadat Elise Rainier de familie Brenner heeft geholpen begint ze samen met Specs en Tucker een eigen bedrijf met de naam "Spectral Sightings". Ze vertrekken naar haar eigen huis in haar geboortestad in New Mexico, waarbij de twee mannen bij Elise zullen gaan wonen. Daar gebeuren flink wat paranormale dingen, het wordt een mysterieuze zoektocht om de kwade geest die Elise achtervolgt op te sporen.
Van de eerste 2 delen heb ik destijds genoten. Deel 3 ken ik niet, maar deze film is het 4e deel.
Aangezien ik de eerste 2 delen goed vond had ik van deze film toch wel hoge verwachtingen.
Helaas komt het niet echt los en zijn de effecten teleurstellend.

Film informatie in de openingspost komt van The Movie Database
Bovenaan