Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.

Kenwood Prospero Plus KHC29.W0SI

Master

Administrator
Medewerker
De kenwood Prospero Plus is vergelijkbaar met de Prospero (zonder de "Plus") maar dan met 1000 watt in plaats van 900 watt. De "Plus" is dus een iets zwaardere uitvoering.
De toevoeging W0SI geeft aan dat dit de meest complete uitvoering is van de KHC29 keukenmachine wat accessoires betreft.
De standaard KHC29:
- 1000 watt motor met 3 aansluitpunten voor accesoires
- K-klopper, ballongarde en deeghaak
- RVS mengkom (4,3 liter)
- foodprocessor met 3 snijschijven
- citruspers
- blender (kunststof bij het instapmodel, glas bij de luxere modellen) De W0SI heeft de glazen blender.

Extra accesoires W0SI uitvoering:
- sapcentrifuge
- glazen hakmolen/multimolen
- vleesmolen om zelf gehakt te maken

De W0SI uitvoering is in de kleur zilver.

De keukenmachine heeft voldoende vermogen voor het dagelijks gebruik. Met zwaar deeg heeft deze machine echter wel zijn volledige vermogen nodig. Verwacht echter geen stil apparaat met deze Kenwood. Naar mijn idee is deze keukenmachine toch wel redelijk lawaaierig.
Voor deze prijsklasse krijg je wel een uitgebreide keukenmachine die helaas niet de stilste is. Zelf ben ik wel tevreden met deze aankoop.

Bijlagen

Master

Administrator
Medewerker
Om de snijschijven op te bergen heb ik ook nog deze opbergbox bij besteld. In deze box passen 4 schijven van 15,2 mm doorsnee. De Kenwood Prospero snijschijven passen hier prima in.

Bovenaan