Stadler trein

Kate

Member
Als ik het goed begrijp rijdt deze trein in Zuid-oost Nederland. De rode stoelen vormen de 2e klas, de blauwe de 1e. Er is wifi aan boord en flink wat stopcontacten. Ik kom nooit in dat stuk Nederland, maar dit lijkt me wel een mooie trein. Ik heb geen verstand van treinmerken, maar het vorige debacle weet ik nog wel, dus ik hoop dat dit nu een goede keus is.

Master

Administrator
Medewerker
Deze trein ken ik persoonlijk niet, hier zie ik alleen de dubbeldecks intercity's en de sprinters voorbij komen (en heel veel goederen treinen).
Het interieur ziet er wel netjes uit. Wifi en stopcontacten aan boord schijnt trouwens steeds meer standaard te worden.

Kate

Member
Eigenlijk zie ik zelden een trein voorbij komen! Ik woon ver van de spoorbaan, en ga ook weinig met de trein. En ja, die wifi enz. hebben we tegenwoordig wel nodig. En nu zullen er ook wel meer stiltecoupé's komen!
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die intussen hun zaken in de trein doen: scheelt overheadkosten!

Kate

Member
Dat wist ik niet! Nou, daar zit je met je laptop met recht op de lap van je buurman! Weet-ie meteen waarom het een laptop is!

Bovenaan