Update

Master

Administrator
Medewerker
Inmiddels zijn er een paar groepen toegevoegd aan het forum (op moment van schijven zijn er 10 groepen) en dit zal de komende tijd verder worden aangevuld.  Ook aan liefhebbers van films en series is gedacht. Een topic hierover starten met automatisch informatie van The Movie Database is nu een fluitje van een cent.  Verder kunnen keukenprinsen en prinsessen ideeën uitwisselen en is zelfs een koelkast-review plaatsen volledig toegestaan.
Verder lezen...

Master

Administrator
Medewerker
Wat is er mooier dan zelf een groep te kunnen maken? Goed nieuws: Als forumlid kan je een eigen groep aanmaken en beheren. Heb je hulp nodig bij het aanmaken van een groep? Vraag het gewoon en word ook een forumbaas.

faroud

New Member
hey gouwepeer ben jij dat op die forum? en wat bedoel je juist met een groep een lid mag aanmaken?

faroud (liever toska)

Master

Administrator
Medewerker
Hoi faroud (toska),
Zodra je bovenin de header op "Groepen" klikt zie je als het goed is de optie "creëer een groep" staan. Hiermee kan je dan een eigen groep aanmaken, welke je in de juiste forumcategorie dient te plaatsen (te selecteren tijdens het aanmaken).

Kate

Member
Wel, ik geef hier, net als bij Piep, toestemming om de notificaties in te voeren, maar ik weet werkelijk niet wat ik dan doe of wat ik binnenlaat!

Kate

Member
Als het goed is krijg je nou notificatie-allerts in de Nederlandse taal :)
Nee, het is je nog niet gelukt! Onder aan deze pagina staat nog steeds: Master Forum would like your permission to enable push notifications. En ik klik altijd van 'ja' maar wat en waarom, dat begrijp ik nog niet.

Bovenaan