• Welkom op dit forum. Log in om deze melding te laten verdwijnen. Nog geen account? Registreer dan gratis.

Voordelen van een account:
    - lees en plaats forumberichten
    - lees en plaats sociale berichten
    - krijg toegang tot alle WMSX spellen
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-stappen-verificatie in.

voornemens

flauwepeer

Administrator
November, 1 van de laatste maanden van het jaar.
De tijd dat het om 18:00 zo donker is dat je buiten geen ene sodemieter meer ziet.
Maar er is een keerzijde aan de medaille: sinterklaas en de kerstman zijn weer in aantocht. Na de bezoeken van beide heren kunnen we weer gaan aftellen voor oud&nieuw. Na maanden lang ons zelf druk te hebben gemaakt over het klimaat kunnen we dan weer voor miljoenen aan vuurwerk in de lucht schieten waardoor de winters mogelijk 3 graden warmer gaan worden.
Zodra dit spektakel is afgelopen komen we bij de kern van het verhaal: de goede voornemens.
Mijn goede voornemen: iets vaker naar de gym.

GYM.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Kate

Active Member
Naar die gym wil ik ook wel! En dan meteen 3x in de week! Lekker, met een milkshake, kipnuggets, patates en nog een ijsje toe! Tjee, wat zal ik daar goed van afvallen!

maarten70

Member
Naar die gym wil ik ook wel! En dan meteen 3x in de week! Lekker, met een milkshake, kipnuggets, patates en nog een ijsje toe! Tjee, wat zal ik daar goed van afvallen!

Ik denk dat je er al gauw genoeg van hebt omdat je het zo vaak eet. haha.

Kate

Active Member
Ik word van een lekkere maaltijd altijd blij! En ik eet ook vredig 3x achter elkaar hetzelfde, als ik het erg lekker vind! Maar of ik dat 52 weken zou volhouden, dat weet ik niet zeker.
Maar als ik er goed over nadenk, kom ik toch wel op een paar dingen, die ze me iedere week wel een keer mogen voorzetten: een pannenkoek, andijviestamppot, tomatensoep met stokbrood en kruidenboter, gebakken aardappelen, jachtschotel, hartige taart en pizza.

Nou, durven jullie ook zo'n lijstje te maken?

maarten70

Member
Tsja, je hebt in iedergeval geen krijsende kinderen meer. Zijn ze wat sneller tevreden met wat je doet als ouder.

Kate

Active Member
Och hemel Maarten, als je bij mij bedoelt, heb je het mis! Ik heb 2 zonen en 2 schoondochters en 2 kleinkinderen. De kleinkinderen worden opgevoed met de de gezonde keuken als basis. Dus het enige dat ik maken kan voor 8 mensen, is zalm. Verder heb ik dan de vrije hand, maar gekookte aardappelen gaan er ook niet is.
Maar het komt goed en we gaan geen honger hebben, en de volgende dag gaan wij lekker gourmetten met zijn tweetjes!

Kate

Active Member
Ik ben nog aan de vooroefeningen thuis bezig! En dat kost veel tijd! Maar je moet wel een beetje beslagen ten ijs komen, nietwaar?:cool:

Kate

Active Member
Ik zie toch maar van die gym af, want sinds ik daar aan denk heb ik hartkloppingen en niet zo'n beetje ook! Dus het wordt een rustige les: zijn er al leden die daar rond springen? Trouwens, het wordt tijd dat er eens een paar leden bij komen, vind je ook niet? Hoe kunnen we nu reclame maken, ik weet het niet.

Bovenaan